Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzealez rzeczowy komentarz rozwiewajacy wszelkie watpliwosci i dobitnie tlumaczacy zlozonosc zagadnienia, autor chyba jest debilem :(
OdpowiedzWiększość z was powinna wybrać się na tor i pojeździć pod okiem doświadczonego instruktora. Wtedy napewno zmienilibyście swój pogląd na temat hamowania przednim heblem w winklu. Prawda jest taka, że jeśli to zrobisz jak należy to elegancko zacieśnisz promień skrętu. Nie zamierzam tego tłumaczyć bo nie czas i nie miejsce. Jesli komuś w takiej sytuacji prostuje moto i wypada z drogi to świadczy to tylko i wyłącznie o złej technice.
Odpowiedzdokładnie ludziom brak pokory - sami znawcy i królowie dróg ,a jak ich objeżdżasz w winklach to kolegą tłumaczą że tamten to ma ze 300 KM .Mądry przeczyta i wyciągnie coś dla siebie ,a królowie dróg i tak będą komentować od rzeczy
Odpowiedz